محصول ردیاب موله پرسپکتور MOLE PROSPECTOR , در این بخش میخوام یکی از بهترین و پر بازده ترین ردیابهای موجود در بازار بنام ردیاب موله پروسپکتور را معرفی کنم که از بدو ورود به بازار مورد استقبال افراد زیادی زیادی قرار گرفت و یکی از ردیاب های مورد علاقه ی اپراتو رهای حرفه ای است که برای انجام کاوش های حرفه ای وجود یک ردیاب موله را برای خود لازم و ضروری میدانند . طلایاب موله از تولیدات شرکت دلتا پالس delta pulse است که تا کنون محصولات بی نظیری به بازار عرضه کرده است .

ردیاب موله پرسپکتور MOLE PROSPECTOR

ردیابموله پرسپکتور MOLE PROSPECTOR یکی از پرطرفدار ترین ردیاب های موجود می باشد که با داشتن تکنولوژی پیشرفته و کارکرد دقیق توانسته در دسته بندی دقیق ترین ردیاب های جهان قرار گیرد . این ردیاب با داشتن برد 30 متری و عمق کاوش 6 متری میتواند برای کشف فلزات باارزشی مانند طلا , نقره , مس و سایر فلزات با ارزش بهترین گزینه باشد و با بازدهی بالای خود تمامی اهداف مورد نظر شما را کشف و نمایان کند و در این میان میتواند طلا و نقره را به دلیل رسانایی بالای الکتریکی بهتر از سایر فلزات کشف کند . البته برد 30 متری موله ممکن است برای اجسام و اهداف بزرگ حتی افزایش پیدا کند و اجسام بزرگ را تا برد بیشتری ردیابی کند و این یکی از مزیت های این ردیاب دقیق نسبت بهسایرین است . به هر مقدار که مدت دفن اهداف بیشتر باشد یعنی زمان بیشتری در خاک وجود داشته باشند و با خاک کاملا یونیزه شده باشند این ردیاب بهتر میتواند این اهداف را کشف و نمایان سازد .

ردیاب موله پرسپکتور MOLE PROSPECTOR مناسب برای پیدا کردن گنجینه و فلزات

ردیاب حرفه ای مولهعلاوه بر کشف فلزات گرانبها برای کشف گنجینه ها و دفینه های موجود در مکانهایی مانند صخره ها مناسب است . از این ردیاب میتوان در تمامی مکان ها و شرایط محیطی و آب و هوای استفاده کرد و به راحتی از آن در مکان های صعب العبور استفاده کنید . کارکردن با این دستگاه بسیار ساده است و نیازمند داشتن اطلاعات خاصی نیست و بدلیل طراحی کم حجم و وزن کم خود میتواند در هر مکانی قابل استفاده باشد و این ردیاب در سطح خارجی خود دارای دکمه ها و نشانگر هایی از قبیل نشانگر تنظیم سطح سیگنال , نشانگر میزان مصرف باتری , صدای سیگنال , کلید روشن خاموش , تنظیم نور زمینه و … است که همه ی امکاناتیک ردیاب حرفهای در آن تعبیه شده است . در هنگام کار با این ردیاب باید شرایط استفاده وکاوش از شرق به غرب و از غرب به شرق رعایت شود زیرا ردیاب حرفه ای موله پرسپکتور در جهت انجام کاوش از شمال به جنوب و بالعکس دارای عملکرد دقیق و مناسبی نیست و در صورت کشف و وجود اهداف دستگاه با استفاده از چراغ ها و هشدار های صوتی ممتد اپراتور را از وجود اهداف مطلع می نماید .

و


جم | و | ارائه برترین ها ردیاب ,موله ,اهداف ,استفاده ,فلزات ,mole ,ردیاب موله ,mole prospector ,پرسپکتور mole ,موله پرسپکتور ,وجود اهداف منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سوالات استخدامی دیوان محاسبات حسابرس سال ۹۸ نیاز روز ما دانش است دو سوته خرید کن تحویل بگیر کسب و کار و بازاریابی اینترنتی تعمیرگاه کولر گازی و پکبج تخفیف ویژه فروشگاه اینترنتی دیجیتال سیستم تخفیف ویژه